Een annulering van een tijdelijke woonruimte is voor alle partijen een grote teleurstelling. Het kan verschillende redenen hebben, zoals onvoorziene omstandigheden bij de eigenaar van de woning of onverwachte wijzigingen in de plannen van de verzekerden. In zo’n situatie is het belangrijk voor ons om snel te reageren en een alternatieve woonruimte aan te bieden.
Zo begon het allemaal vorige week met een flinke domper. Een gezin uit Almere was op zoek naar een tijdelijke woonruimte vanwege een woning brand. De week daarvoor waren zij gaan bezichtigen. De verzekerden waren enthousiast en hadden alles al geregeld om te verhuizen naar hun tijdelijke woonruimte. Maar toen kwam het slechte nieuws: de hele deal werd geannuleerd door de eigenaar.
Dit was een grote teleurstelling voor de verzekerden. Wij waren hier ook volledig machteloos in.
Meteen gingen wij aan de slag, vastbesloten om een oplossing te vinden. We kenden de urgentie en begrepen dat we snel moesten handelen. Dus begonnen we te bellen naar ons netwerk. En raad eens? We konden binnen een paar uur tijd een andere tijdelijke woning aanbieden. Binnen 24 uur was de bezichtiging geweest en waren alle benodigde formulieren ingevuld waardoor de verzekerden alsnog afgelopen vrijdag de sleutels van hun tijdelijke woonruimte in ontvangst konden nemen.
De verzekerden waren heel dankbaar en hadden ook begrip voor de situatie. Het contact verliep dan ook heel fijn waardoor er vanuit alle partijen snel geschakeld konden worden.
Eind goed, al goed.
Header foto:
©StreApp – 112Fotografie Daan