Ruim een week geleden ging bij ons de telefoon, en werden wij door een expert gevraagd te helpen.
Tijdens het gesprek werd al snel duidelijk dat het om een ‘ander’ dossier zou gaan als normaal.
Een dame van ruim boven de 90 had een tijdelijke woonruimte nodig naar aanleiding van schade in haar woning.
Verzekerde verbleef in een hotel, maar dit ging niet langer gezien haar leeftijd en minder mobiel.
Geen uitdaging gaan wij uit de weg en wij hebben meteen contact gezocht met een familielid van de verzekerde.
Na een fijn gesprek werd eigenlijk de conclusie getrokken dat de toestand van mevrouw door alle gebeurtenissen snel achteruit was gegaan en een verzorgingstehuis de veiligste en beste optie was tot dat haar woning hersteld is.
De familie had al veel aan hun hoofd en zagen eigenlijk door de bomen het bos niet meer waardoor hij vraag was of wij hierbij konden helpen.
Uiteraard hebben wij ons beste beentje voortgezet en hebben wij heel wat zorginstellingen en verzorgingstehuizen afgebeld. Op korte termijn plek vinden in een verzorgingstehuis was lastig want overal was er wel een wachtlijst, echter iedereen leefde met het verhaal mee en deed zijn best.
Uiteindelijk kwam het verlossende telefoontje van de huisarts en kon er op korte termijn wat geregeld worden.
Een grote opluchting voor de familie, maar waar kan verzekerde verblijven tot die tijd?
Gelukkig hebben wij een fijn onderkomen tot die tijd kunnen regelen in een hotel om de hoek bij haar familie.
Vandaag hebben wij nog gesproken met de familie om te kijken hoe het nu met hen gaat.
Er speelt nog een hele hoop maar mevrouw krijgt alle zorg die zij nodig heeft en hoopt over een paar maanden terug te kunnen keren naar haar herstelde woning.
Tijdens het gesprek werd al snel duidelijk dat het om een ‘ander’ dossier zou gaan als normaal.
Een dame van ruim boven de 90 had een tijdelijke woonruimte nodig naar aanleiding van schade in haar woning.
Verzekerde verbleef in een hotel, maar dit ging niet langer gezien haar leeftijd en minder mobiel.
Geen uitdaging gaan wij uit de weg en wij hebben meteen contact gezocht met een familielid van de verzekerde.
Na een fijn gesprek werd eigenlijk de conclusie getrokken dat de toestand van mevrouw door alle gebeurtenissen snel achteruit was gegaan en een verzorgingstehuis de veiligste en beste optie was tot dat haar woning hersteld is.
De familie had al veel aan hun hoofd en zagen eigenlijk door de bomen het bos niet meer waardoor hij vraag was of wij hierbij konden helpen.
Uiteraard hebben wij ons beste beentje voortgezet en hebben wij heel wat zorginstellingen en verzorgingstehuizen afgebeld. Op korte termijn plek vinden in een verzorgingstehuis was lastig want overal was er wel een wachtlijst, echter iedereen leefde met het verhaal mee en deed zijn best.
Uiteindelijk kwam het verlossende telefoontje van de huisarts en kon er op korte termijn wat geregeld worden.
Een grote opluchting voor de familie, maar waar kan verzekerde verblijven tot die tijd?
Gelukkig hebben wij een fijn onderkomen tot die tijd kunnen regelen in een hotel om de hoek bij haar familie.
Vandaag hebben wij nog gesproken met de familie om te kijken hoe het nu met hen gaat.
Er speelt nog een hele hoop maar mevrouw krijgt alle zorg die zij nodig heeft en hoopt over een paar maanden terug te kunnen keren naar haar herstelde woning.