Delen = vermenigvuldigen.
Dat is is ons levensmotto.
Mensen hebben mensen nodig is er ook zo één.
Wanneer een verzekerden brand of waterschade hebben, vallen ze terug op hun verzekeraar, hun tussenpersoon of de expert.
Je mag toch ook verwachten dat je correct geholpen wordt als je 1 keer (=1 keer teveel)in leven te horen krijgt dat je woning onbewoonbaar is.
Een adviserende rol geven aan de verzekerden is zo’n moment dat je dan kennis en netwerk kan delen om verzekerden een totaalpakket aan te bieden.
Zo adviseren steeds meer assurantiekantoren aan verzekerden om ons te bellen voor tijdelijk verblijf. Wij ervaren daar zeer veel tevreden klanten door.
Alle lof voor deze mooie partijen, de assurantiekantoren.
Chapeau voor alle partijen die zo’n empathie hebben voor verzekerden die zelf mentale chaos hebben door hun calamiteiten.
Zo delen we elkaars kennis, professionaliteit, en vermenigvuldigen wij allemaal!
Hoe groter het netwerk hoe meer tevreden klanten.
Zo gaan wij toch allemaal met een zeer goed en voldaan gevoel het weekend weer in.

Weekdossier 42; Verzorgingshuis
Ruim een week geleden ging bij ons de telefoon, en werden wij door een expert gevraagd te helpen. Tijdens het gesprek werd al snel duidelijk